Nagyjából már egyben van a gép. Hétvégén sokat dolgoztam rajta. Szombaton pl 12 órát. Elkészült a hátsó lengőkar, a rugózás. Ma a fék is felkerült rá, és a kitámasztó is.
Közeledik a festés, de előtte még van pár tervem. Hátul a rugózáson keményíteni kéne, mert így az én 50 kilóm alatt is eléggé puhány, mint egy buszsofőr légrugós ülése, ami a hökkentő után 1 km-el is hintázik. Kb mint egy Skoda Favorit. Már kitaláltam hogyan tudok hátra is dupla rugókat tenni, mint előre. |
||
Mert ott a vastagon belül van egy vékonyabb réteg is, úgy ahogy a hengerfejben eredetileg található (zsiguli). Viszont ha úgy túl kemény lenne kivehető lesz, és akkor marad ez a puha. De ha csak egyik oldalt teszek bele akkor kicsit lesz keményebb. Keresztbe elméletileg nem tekeredhet, mivel a lengőkar egyben van. Tehát terveim szerint lehet variálni kicsit a dolgokat. Két szimpla, szimpla dupla, vagy két dupla. Valamint kéne rá némi deréktámasz mivel eléggé előrefelé kell pedálozni, így könnyíteni fog a haladásban szerintem. Készítettem egykerekűre gyorsban ülést, valószínű ez a deréktámasz is hasonló lesz. Fa-hungarocell-szivacs-huzat-ülés mögé csavaroz...
|
||
Ezen kívül már csak lámpa kéne rá, egy új ülés mert ez a régi műanyag Csepelé ki van repedezve meg kopva meg minden.
A festést fekete-fehérre gondoltam. Nem tudok elszakadni ezektől a "színektől"... Képekhez a link jobbról található. Sok kendács is van közte a műhelyből, sorry. |
||
2010. július 5.
2010.07.05. 20:46
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://siegel.blog.hu/api/trackback/id/tr462131758
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.